یادواره شهدای کارگر و معلم؛ «شب های پر ستاره» در حرم هلال بن علی(ع)

1403/02/03
120
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :11125

 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا عبدالله آبادی در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته کار و کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، یادواره «شهدای کارگر و معلم» با عنوان "شب های پر ستاره" در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

فرمانده حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل افزود: این مراسم چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار خواهد شد.

 

عبدالله آبادی افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام میر علی اکبری از راویان دفاع مقدس و مداح این محفل نورانی سید علی حسینی نژاد است. مدیحه سرایی مداحان اهل بیت و اجرای گروه سرود هلال منیر از دیگر این مراسم مذهبی خواهد بود.

 

فرمانده حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل هدف از اجرای این طرح را زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا، یادآوری جان فشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطر نشان کرد: سیره ی شهدا سیره ی انبیاست و اگر ما بتوانیم همان سیره را بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) در میان نسل جوان تبیین کنیم قدمی هر چند کوچک در راه شهدا برداشته ایم.

 

عبدالله آبادی ادامه داد: ما باید زندگی شهدا را همان گونه که بودند و  بدون اغراق بازگو کنیم؛ چرا که شهدا به قدری بزرگ‌ منش و حماسه آفرین بودند که هیچ نیازی به اغراق و مبالغه نداشتند.

 

دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: بزرگترین خدمت به انقلاب بعد از شهادت، روایتگری برای شهدا است و کار روایتگری بهترین خدمت است.

 

عبدالله آبادی با اشاره به رتبه اول ایثارگری شهرستان آران و بیدگل در سطح کشور گفت: در حال حاضر مهم ترین  وظیفه ی ما این است که یاد شهدا را که به خاطر آرمان‌های این مملکت از همه چیز خود گذشتند گرامی بداریم و زندگی آنان را الگو و سرمشق زندگی خویش سازیم.

خبرنگار : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.