انتخاب مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی_هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل

1403/02/03
196
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :11123

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای خواهران کانون فرهنگی-هنری امام زمان(عج)، با اکثریت آرا «زهرا مرنجابی» را به عنوان مسئول معاونت خواهران این کانون انتخاب کردند. 

 

 مدیریت کتابخانه ی کانون، همکاری در طرح مطالعاتی شهید مرتضی مطهری، همکاری در برگزاری کلاس های تابستانی، همکاری در بخش رسانه ی کانون، طراحی پوسترهای تبلیغاتی، همکاری در تهیه ی کتاب بچه‌ های کنار گلزار و کتاب قطره ای از بیکران عاشورا( تفسیرزیارت عاشورا) و بخش مجازی( معرفی کتاب- بخش طب سنتی در دوران کرونا) بخشی از فعالیت‌های زهرا مرنجابی است.

 

همچنین در حاشیه ی این مراسم، نشست هم اندیشی معاونت خواهران با حضور حجت الاسلام مهدی رحمتی ناظر کانون و مهدی رحمتی، رئیس هیئت امنای کانون برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام مهدی رحمتی، اخلاص در عمل را در ماندگاری و کارایی کانون های فرهنگی موثر دانسته و بر هماهنگی بین معاونت ها، وحدت رویه و تشکیل جلسات حضوری و مستمر تاکید کرد.

 

انتخاب مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی_هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل

وی استفاده ی معاونت خواهران از پتانسیل های موجود در محله ی عباس آباد و دیگر مجموعه های فرهنگی محله را ضروری دانسته و با تاکید بر حضور سرکار خانم طیبه اله وردیان به عنوان نماینده معاونت خواهران در هیات امنای کانون، از اعضای معاونت خواهران درخواست نمودند که این فرصت را مغتنم شمرده و هماهنگ تر و منسجم تر از گذشته به فعالیت های فرهنگی خود ادامه دهند.

 

در ادامه، مهدی رحمتی  رئیس هیئت امنای کانون فرهنگی- هنری امام زمان(عج)، با تجلیل از فعالان فرهنگی کانون، همگی را به تلاش مضاعف و بهره گیری از امکانات موجود در محله در سال جدید ترغیب کرد.


در پایان این مراسم از زحمات سرکار خانم مریم خندان پور، مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی-هنری امام زمان(عج) تقدیر شد.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از کانون های برتر استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند.

خبرنگار:روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.