به ارزش ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال؛ تهیه و توزیع ۲۶۰ بسته معیشتی توسط انجمن خیریه بیماران خاص هلال

1403/01/07
202
0
اجتماعیموسسات خیریه
کد خبر :11084

 

 

 

 

 

 

 

دکتر جعفر نمکی در گفت و گو با خبرنگارپرتال خبری شهرستان آران و بیدگل در حاشیه بسته بندی سبد معیشتی افراد تحت حمایت انجمن گفت: انجمن خیریه بیماران خاص هلال طبق سنوات گذشته اقدام به تهیه ۲۶۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرد.

 

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران خاص هلال افزود: ما با کمک جمعی از بزرگان و خیرین شهرستان این برنامه را به صورت مستمر انجام می دهیم و از همه توانمندان و بزرگان می خواهیم در حد توان خود برای رفع نیاز بیماران خاص ، سرطانی و صعب العلاج همکاری کنند.

 

دکتر نمکی افزود: این انجمن در طول سال و هر دو ماه یک بار بسته های غذایی و خوراکی برای بیماران و خانواده های این عزیزان تهیه می کند تا قدری از درد و رنج آنان کاسته شود.

 

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های انجمن ارتباط با موسسه محک در تهران برای کمک به افراد زیر ۱۴ سال بیمار و رفع نیازهای آنان و تحت پوشش قرار دادن این افراد است.  

 

 نمکی اظهار داشت: در طول سال کمک های نقدی و جانبی برای افراد تحت پوشش داریم و خیرین در سطح شهرستان و حتی کشور به این انجمن کمک می کنند تا قدری از مشکلات خانواده های بیمار کم کنیم‌ و این ۲۶۰ بسته سبد کالای امروز نمونه ای از دریای معرفت و یاری دوستان نیک اندیش و نیک رفتار است.

 

انجمن خیریه بیماری های خاص هلال از  موسسات وابسته به آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) است که در جهت تامین دارو و درمان بیماران خاص نیازمند فعالیت می کند.

 

این انجمن در شهریور ماه ۱۳۹۳ به همت تعدادی از خیرین سلامت تاسیس و در فروردین ۱۳۹۴ با تایید اساسنامه آن توسط سازمان اسناد و املاک کشور با شماره ۱۵۳ به ثبت رسید.

 

هدف از تشکیل این انجمن همدلی و ابراز همدردی با بیماران صعب العلاج و سرطانی و کم کردن آلام آنان از طریق کمک های مادی و معنوی بوده است.

خبرنگار : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.