همزمان با ماه ضیافت الهی؛ توزیع ۵۸ بسته معیشتی توسط موسسه قرآنی بیت الزهرا(س) آران و بیدگل به نیازمندان

1403/01/19
81
0
اجتماعیموسسات خیریه
کد خبر :11096

 

 

 

 

 

 

 

 

«فاطمه صباری فرد» در گفت و گو با خبرنگارپرتال خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ، پویش کمک مومنانه توسط موسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل اجرا شد.

 

مسؤول هماهنگی کمک به خانواده های نیازمند مؤسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل افزود: در قالب این طرح، ۵۸ بسته معیشتی به همت اعضای مؤسسه و خیران قرآنی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

صباری فرد افزود: این بسته های غذایی و معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، روغن ، سویا، پنیر، کنسرو و حبوبات جمعا به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

این فعال قرآنی بیان داشت: همچنین ۱۰ کمک هزینه نقدی جمعا به ارزش ۵۰ میلیون ریال به دختران و خانواده های نیازمند آران و بیدگلی اهدا شد.

 

وی افزود: موسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) با وجود پروژه بازسازی ساختمان این مرکز قرآنی، رسیدگی به خانواده های نیازمند را هم یکی از برنامه های خود می داند و در مناسبت های مختلف  تهیه بسته های مختلف و توزیع در بین نیازمندان را در برنامه خود دارد.

 

مؤسسه قرآن و عترت جامعه بیت الزهرا (س) آران و بیدگل یکی از مؤسسات قرآنی فعال دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در طول سال برنامه ‌های متنوع قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و خیریه را اجرا می‌کند.

خبرنگار: روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.