فرماندار آران و بیدگل:این شهرستان به کارگاه سازندگی تبدیل شود

1402/04/03
1927
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :9484

به گزارش آران و بیدگل نیوز، علی اکبر رضایی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل افزود:طرح های نیمه تمامی که مدت ۳۰ سال از آغاز عملیات آنها در آران و بیدگل گذشته و سال ها نیمه تمام مانده بود با اقدامات جهادی دولت سیزدهم یا به بهره برداری رسیده و یا در آستانه بهره برداری است.

وی اظهار کرد:مدیر دستگاه اجرایی باید از حداکثر اختیار خود برای رفع مشکل مردم استفاده کند، ملاک ما در ارازیابی مدیران، مردم داری و رفع مشکل مردم در کوتاه ترین زمان ممکن است.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد:امروز قوه قضائیه شهرستان در صف جهاد قضایی قرار دارد و مسوولان نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی آران و بیدگل با مجاهدت پیگیر رفع مشکلات مردم هستند.

رضایی گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک امانت در دست ملت ایران است و حفظ این نظام الهی از اوجب واجبات می باشد، بزرگ ترین سرمایه این نظام مردم هستند و مدیران جمهوری اسلامی در هر رده نقش مهمی در صیانت از نظام اسلامی دارند.

وی اظهار کرد:رضایت مندی مردم با تلاش خوب مدیران حاصل می شود ، مدیران اجرایی شهرستان آران و بیدگل عملکرد طبق ارزیابی ها مطلوب است و با اخلاص به وظایف خود عمل می کنند.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهم ترین رویداد ها در سال جاری است و وظیفه ما برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد مهم است و هیچ مدیر اجرایی نباید وارد بازی سیاسی شود و به کسی هم نباید اجازه دهیم دستاوردهای دولت را به نام خود مصادره کند،انجام این خدمات وظیفه ما بوده و باید به نام دولت جمهوری اسلامی به مردم معرفی شود.

رضایی گفت: از مدیران شهرستان تقاضا داریم درخواست های مردم در خود شهرستان رفع شود و مردم را به مرکز استان ارجاع ندهیم ، این به هنر و خلاقیت مدیریتی مدیران آران و بیدگل بستگی دارد.

وی افزود: اگر مدیری احساس می کند که خسته شده و توان ادامه کار را ندارد ،خودش تقاضای جابجایی داشته و منتظر تصمیم دیگران نباشد،هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه خدمت مطلوب به مردم است و ما مدیران ابزار این هدف می باشیم.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.