مناسب‌سازی فضا برای معلولان در آران و بیدگل رضایت بخش نیست

1402/09/14
1162
0
اجتماعیرفاه و تعاون
کد خبر :9784

دکتر حیدر ایمانیان در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز با گرامیداشت هفته بزرگداشت معلولان گفت: معلولان به عنوان بزرگ ترین اقلیت جامعه، نیاز اساسی به مناسب سازی محیط و زیرساخت های اجتماعی دارند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: مناسب سازی ها برای معلولان در آران و بیدگل رضایت بخش نیست؛ در حالی که یکی از شاخص های امتیازدهی ادارات در جشنواره شهید رجایی، موضوع مناسب سازی است.

 

ایمانیان با بیان اینکه این قانون تنها در حد ۱۵ تا ۲۰ درصد در این شهرستان اجرا می شود، افزود: مسئولان باید به این باور برسند که جامعه را برای حضور اجتماعی معلولان مناسب سازی کنند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: فضاهای رفاهی تفریحی برای معلولان در شهرستان وجود ندارد و لازم است فعالیت هایی در قالب گروه‌های هنری ویژه معلولان از سوی نهادهای فرهنگی انجام شود.

 

ایمانیان خاطر نشان کرد: در حوزه مشارکت های مردمی، در ۶ ماهه نخست امسال در بخش دولتی ۱۶۰ میلیون تومان مشارکت نقدی و ۲۵۰ میلیون تومان مشارکت غیرنقدی و در بخش غیردولتی (خیریه ها) ۱۹۰ میلیون تومان مشارکت نقدی و ۲۳۰ میلیون تومان مشارکت غیر نقدی داشته ایم.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.