امام زمان (عج): براى تعجیل ظهور من ، در هر موقعیّت مناسبى ، بسیار دعا کنید که در آن فرج و حلّ مشکلات شما خواهد بود.      
کد خبر: ۱۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
سامانه متمرکز ارتباط مردمی 122 شرکت آبفای کاشان با هدف مدیریت واحد امداد و حوادث شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مراسمی باحضور معاون استاندار و فرماندار و جمعی ازمسئولین شهرستان کاشان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش آران و بیدگل نیوز، معاون استاندار و فرماندار کاشان در این مراسم گفت:استفاده از تکنولوژی های روز برای ارائه خدمات دستگاههای و سازمان های مختلف ضمن آن که خدمات رسانی را ارتقا داده و آسان می کند ؛ ترافیک شهری را کم کرده و هزینه های شهروندان را کاهش می کند.

سامانه متمرکز122 آبفای کاشان افتتاح و به بهره برداری رسید

دکتر حمیدرضا مومنیان ثبت و ضبط اطلاعات و اقدامات انجام شده در حوزه امداد و حوادث را با اهمیت دانست و افزود: ثبت اتفاقات امکان خطا را کاهش داده و ضعف و آسیب های احتمالی را شناسایی می نماید. به این وسیله می توان نقاط ضعف را برطرف نمود و نقاط قوت را در ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان ارتقاء بخشید. بنابراین  شایسته است فرهنگ استفاده از دانش روز و تکنولوژی های نوین در بین سازمان و شهروندان  نهادینه گردد.

وی تصریح کرد: استقرار سامانه متمرکز 122 آبفای کاشان و ارائه خدمات الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب کاشان برای شهروندان قدمی در راستای تحقق دولت الکترونیک است و می توان شهرستان کاشان را شهری پیشرو در این حوزه دانست.

مدیرعامل آبفای کاشان نیز در این مراسم گفت: سامانه 122 کاشان با تغییرات ساختاری ، نرم افزاری و سخت افزاری ارتقاء پیدا کرده و  این امکان فراهم گردیده تا اطلاعات حوادث شهرهای شهرستان کاشان و آران و بیدگل در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت شده و کلیه فرایند ها تا زمان برطرف شدن آن  پیگیری گردد.

مهندس محمدرضا اسدی افزود:122 درگاه ارتباط مردم به شرکت آبفای کاشان است. پیام شهروندان در زمینه های مختلف بلافاصله دریافت می گردد و آنچه مربوط به حوادث و اتفاقات است به واحدهای امداد و حوادث انتقال داده می شود و موارد دیگر در حوزه های مرتبط پیگیری می گردد. به این وسیله از صفر تا صد درخواست ها و نقطه نظرات مردم رصد گردیده و قابل پیگیری است.

وی با بیان این که سامانه ارتباط مردمی 122 در کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان است ؛ یادآور شد: کلیه مکالمات ، اقدامات و پیگیری های انجام شده در سیستم نرم افزاری سامانه 122 ثبت شده و بدینوسیله کنترل و مدیریت کلیه حوادث و اتفاقات امکان پذیر می گردد.

اسدی تصریح کرد: کلیه حوادث ، اتفاقات و همچنین در خواستهای مردمی توسط مدیر سامانه واز طریق گزارش گیری های که در سیستم نرم افزاری تعبیه گردیده قابل رصد است.از این طریق نقاط ضعف و نقائص موجود به نحو مقتضی مورد تحلیل ورسیدگی قرارمی گیرد.

سامانه متمرکز122 آبفای کاشان افتتاح و به بهره برداری رسید


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین عناوین
تلویزیون اینترنتی
گزارش تصویری