بهره برداری از ۳ دستگاه تشخیصی پزشکی و درمانی در آران و بیدگل

1401/07/28
303
0
سایربهداشت و درمان
کد خبر :9368

به گزارش آران و بیدگل نیوز،  اعظم باقری، اظهار کرد: در مراسمی با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان و رئیس اداره سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان سه دستگاه تشخیصی پزشکی و درمانی در شهرستان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

 

رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آران و بیدگل افزود: واحد نوار مغز EEG الکتروانسفالوگرافی با تجهیز دستگاه نوار مغز زیرنظر متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان ثامن الحجج آران و بیدگل راه اندازی شد. این دستگاه به ارزش حدود 4 میلیارد ریال و با مشارکت سایت شهید احمدی روشن در این بیمارستان راه اندازی شد و آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

 

باقری تصریح کرد: همچنین دستگاه پیشرفته تشخیصی آزمایشگاه بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل با همراهی خیّر بزرگوار سلامت ناصر دیباج به ارزش 3 میلیارد ریال خریداری و در این بیمارستان آغاز به کار کرد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ادامه داد: در مرکز خدمات جامع سلامت ثامن الحجج شهر نوش آباد از توابع این شهرستان هم دستگاه گرافی دندان با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت آقای دهقانی و اعتبارات دانشگاه راه اندازی شد و آماده ارائه خدمات است.

 

باقری نقش خیّرین را پیشتاز در ارتقای سلامت مردم دانست و گفت: این اقدامات خیرین به نوعی باقیات الصالحات است چرا که مردم تا نسل‌ها از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره مند می‌شوند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.